preskoči na sadržaj

Prva gimnazija Varaždin

 > Naslovnica

Interaktivno predavanje i radionica za nastavnike Prve gimnazije: Poticajni pristup vrednovanju postignuća učenika, Elvira Nimac, prof. psiholog

Autor: Janja Banić, 15. 4. 2013.

U Prvoj gimnaziji Varaždin, 29. travnja 2013. održat će se interaktivno predavanje i radionica za nastavnike, koju će voditi prof. psihologije, gospođa Elvira Nimac. Ciljevi predavanja i radionice su: osvijestiti smisao, svrhu, cilj i važnost vrednovanja postignuća učenika, razlikovati sumativno i formativno vrednovanje, razumjeti važnost formativnog vrednovanja, poznavati, razumjeti i koristiti različite postupke formativnog vrednovanja postignuća učenika, razumjeti i primjenjivati kvalitativnu analizu prilikom zaključivanja ocjena, prihvatiti potrebu stalnog preispitivanja poticajnosti korištenih postupaka vrednovanja. Aktivnosti tijekom rada su interaktivno predavanje  (60 min) i radionica (45 min). Pozivamo sve kolege da se dobrovoljno odazovu ovom predavanju i radionici, te potpisom na obrascu na oglasnoj ploči u zbornici potvrde svoj dolazak. Svi pripravnici Prve gimnazije obvezni su prisustvovati. U vrijeme ocjenjivanja i zaključivanja ocjena te pojačanog vrednovanja učeničkih postignuća, savjet stručnjaka je svakako dobrodošao. Detalje o sadržaju predavanja i radionice možete pročitati pod "više".

Sadržaj predavanja i radionice:

Školovanje ima smisla ako potakne učenike na stjecanje važnih kompetencija. Te kompetencije su ciljevi nastavnog procesa koji se ne odnose samo na akademsko područje, već i na razvoj osobe u cjelini. Da bi se provjerilo u kojoj mjeri su ostvareni ti unaprijed definirani ciljevi, važno je vrednovati učenička postignuća. Taj proces može se odvijati na način koji ima za posljedicu selekciju učenika s obzirom na različite fakotre koji utječu na uspjeh u školi, kao i na način da se što veći broj učenika potiče na ustrajan i kvalitetan rad kojim se potiče razvoj njihovih sposobnosti i osobnosti.

Poticanje na ustrajan rad primarni je cilj vrednovanja postignuća učenika u svim područjima njegova razvoja u osnovnoj i u srednjoj školi. Da bi se taj cilj ostvario, nužno je vješto kombinirati sumativno i formativno vrednovanje i pri tome poštovati načela te koristiti postupke koji povećavaju vjerojatnost poticajnosti pristupa. Ta načela i postupci dobro su poznati učiteljima tj. nastavnicima, ali se suviše često ne primjenjuju u praksi zbog svakodnevnih obaveza i rutine, kao i zbog novih zahtjeva u nastavi. Tako mnogi nastavnici ne obraćaju dovoljno pozornosti načelima i postupcima koji povećavaju poticajnost pristupa vrednovanja postignuća učenika, tj. nisu ih u pojedinim, važnim trenucima svjesni.

Stoga je povremeno važno, na različite načine, ponavljati i utvrđivati ranije stečena znanja iz ovoga područja i dopunjavati ih novim spoznajama iz suvremene odgojno-obrazovne prakse te je potrebno međusobno razmjenjivati praktična iskustva i raspravljati dileme koje proizlaze iz prakse.




PGV ljetopis 2023.

Online izdanje

ARHIVA:

PGV ljetopis 2022.

PGV ljetopis 2021.

PGV ljetopis 2020.

Tehničke preporuke: za čitanje kliknite na naslovnicu. Pregled se preporuča u Chrome, Mozilla Firefox preglednicima i s normalnom veličinom fonta podešenom na mobilnim uređajima.

News for YOUth - by PGV

Pratite zanimljive članke koje na engleskom jeziku pišu naši učenici, polaznici grupe English news agency (klik na logo)!

PGV Nastava na daljinu
Politika privatnosti PGV
QR

385.

PRVA NA FEJSU:

PRVA NA TWITTERU:

ŠKOLSKA KNJIŽNICA NA FEJSU:

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2013.

Ukupno: 3385430
Ovaj mjesec: 5221
Ovaj tjedan: 1441
Danas: 72
Korisni linkovi
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Tražilica
CMS za škole logo
Prva gimnazija Varaždin / Petra Preradovića 14, HR-42000 Varaždin / www.gimnazija-varazdin.skole.hr / ured@gimnazija-varazdin.skole.hr
preskoči na navigaciju